onsdag 7. januar 2009

Hey, jeg følger nyttårsforsettene mine! - surprising, huh? :D Nyttårsforsettene mine gikk ut på å trene oftere, og hardere, og at jeg skulle bli sunnere. Siden 1.Januar har jeg trent 5 ganger, 4 av dem har vært kondisjon og hurtighetstrening! Jeg er faktisk ganske stolt av meg selv.(I dag løp jeg en mil!) Nå sitter jeg ikke stille i sofaen lenger med pc'en på fanget dagen lang,, men jeg har begynt å gå ut og trene og sånt i stedet! Jeg føler meg faktisk mye bedre av det, så det er digg! Jeg drikker bare vann om dagen, og spiser grovt brød, sunn middag, og spiser lite, men ofte (hver tredje time). Så hvis du har fulgt med på bloggen min, så er det grunnen til at jeg ikke har blogget på noen dager! På skolen har vi prosjekt, og vi måtte levere inn jobbsøknad. Jeg søkte som journalist, og skal skrive for Romerikes Blad (!) det kommer på trykk 21. Januar! Denne uka har jeg bare trent, og var en liten tur innom frisøren etter skolen idag. Imorgen skal jeg søke jobb på Rimi, wish me luck..

1 kommentar:

  1. Bra Fredrik, leste det du hadde skrevet om dans. Du har kanskje sett på mine dansebilder også?!
    Regner med at du fortsatt stiller i blått/rødt på Rolvsrud til sommeren?
    Følger bloggen! Hilsen Lars F

    SvarSlett